۱۳۸۷ اسفند ۲۵, یکشنبه

بچه یا نه بچه، مساله اینست


الان توی یک مرکز خرید نشسته بودم جاتون خالی ناهار می خوردم. آخرهفته هست و شلوغ. چند تا خانواده با بچه های کوچیک داشتن ناهار می خوردن. من بچه ی کوچولو دوست دارم مخصوصا اگه ناز باشه (چشمک)! داشتم فکرکردم آدما چرا بچه دار میشن (بدون هیچ ترتیب معنی دار):

- مگه بچه دار شدن دلیل می خواد؟ آدما بزرگ میشن، ازدواج می کنن بعدشم بچه دار میشن. تا بوده همین بوده
- ببخشید اتفاقی بود، قرار نبود اینجوری بشه
- خلاص شدن از دست فشارهای خانواده ها که هی میگن پس چی شد، چرا بچه دار نمیشین
- برای ادامه ی نسل یا نام خانوادگی
- بچه مشکلات زناشویی رو حل میکنه (اگه خدا بخواد!)
- یکنواخت شدن زندگی و سررفتن حوصله
- ترس از تنها ماندن در پیری
- ارضا شدن غرایض مادرانه
- سررسیدن وقت مناسب برای بچه دار شدن
- تولید نیروی کار
- خودخواهی
- دو نفر اینقدر عاشقن که می خوان ببین وقتی اون یکی کوچولو بوده چه شکلی بوده

من فکر میکنم اگه یه روزی بخوام بچه دار بشم دوست دارم دختر باشه! :-)

۷ نظر:

  1. منم دختر بیشتر دوست دارم :-)
    فقط باید دعا کنم به خودم یا به خواهرام نره، وگرنه بیچاره می کنه من و منگولا رو!

    پاسخحذف
  2. راستی منظورت از بچه یا 9 بچه چی بود؟ 9 تا خیلی زیاده بابا...

    پاسخحذف
  3. اگه می خوای همه ی این دلایل با هم صدق کنه حتما باید 9 تا بجه داشته باشی! D-:

    پاسخحذف
  4. تا کی می خوای تو این مرکز خرید بمونی و به داشتن 9 تا بچه فکر کنی؟ بیا بیرون دیگه بابا...

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  6. man 2 ta dalil daram bara bache dar shodan ke hich kodoom ra naneveshti...sare forsat barat migam:)

    پاسخحذف